מאמרים

כמה סיבות טובות לצאת למסע

ככל שהזמן עובר כך יותר ויותר אנשים מתחילים להיות מודעים לאפשרות לעשות מסע על שביל ישראל. מפה תעזור לכם להגיע בבטחה ממקום אבל הדרך הטובה והבטוחה ביותר היא פשוט לטייל בקבוצות. לא רק שכמות המטיילים על השביל גודלת משנה לשנה, אלא גם תיירים מהעולם מגיעים במיוחד בכדי לעשות טיול מסוג זה. חלקת במסגרת פרויקט Masa  וחלקם באופן עצמאי.

צריכים סיבות לשכנע אנשים אחרים להצטרף אליכם לטיול? להלן כמה גורמים שישכנעו אותם לצאת למסע על שביל ישראל:

שביל ישראל

·         אתגר –  מי שמחפש אתגרים יצא לא מעט כאלה תוך כדי המסע. האתגר הגדול ביותר נמצא בקטעים שבין אילת לירושלים. למעשה לצאת לשטח לשלושה חודשים הוא האתר האמתי.

·         גיבוש –  מסע ארוך מגבש בין אנשים. זוהי גם הזדמנות להכיר אנשים אחרים על הדרך ולפתח קשרים.

·         להכיר אנשים מחו"ל:  אם תצטרפו אלינו תוכלו להכיר אנשים בכל רחבי העולם שבאים במיוחד למסע.

·         הכנה לטיול הגדול –  מתכננים טיול גדול לאחר הצבא? אפשר לתרגל אותו קודם כל על שביל ישראל.

·          בריאות –    הטיול על השביל הינו טוב לשמירה ופיתוח הכושר כמו גם על הרזיה. אוכלים את מה שצריך ונמנעים מלאכול דברים מיותרים שנמצאים בהישג במהלך היום.

·         ניקוי ראש –   מרגישים לחוצים? לא יכולים לשבת עוד יום במשרד אבל גם לא יכולים להרשות לעצמכם לטוס לחו"ל. צאו למסע על שביל ישראל במקומות שלא ראיתם מעולם ותחזרו עם הרגשה דומה לביקור בארץ אחרת.

·         טיול בר מצווה –  במקום לטוס  לחו"ל, אפשר לעשות משהו קצת שונה ומקורי. טיול על שביל ישראל באזור ירושלים לאחר בר מצווה בכותל.

מתי הכי כדאי להתחיל את המסע?

למסע כדאי לצאת באביב או בסתיו כאשר מזג האוויר נעים לטיול. קחו אתכם בגדים חמים ללילה, נעלים נוחות ובדקו את נקודות המים. רצוי לבצע הטמנת מים או לפנות למלאכי שביל ישראל בדרום. כאמור, אם תצטרפו אלינו למסע לא יהיה לכם צורך לדאוג לשום דבר כי אנחנו מספקים שירות לוגיסטי מלא.