מאמרים

צימרים מומלצים בצפון למטיילים בשביל ישראל

שביל ישראל בחלקו הצפוני הוא גן עדן למטיילים ואוהבי הטבע. צפון הארץ משופע בנופים מרהיבים, תופעות טבע ייחודיות, מעיינות ואתרים ארכיאולוגיים, אשר הפכו מוקד משיכה לישראלים רבים. בין אם אתם נמנים עם מיטבי הלכת ובין אם לא, הביקור בצפון לא יכול להיות מושלם בלי לילה בצימר עם כל הפינוקים הנלווים! כדי לעשות לכם סדר, לפניכם 5 צימרים מומלצים לאורך השביל –

אצל סטפני – בקתות עץ בחרמון, נווה אטי"ב

נווה אטי"ב מסמנת את אחת הנקודות הצפוניות ביותר על המפה של שביל ישראל, בדיוק הנקודה שבה נרצה לנוח ולהתפנק. מה תוכלו למצוא במתחם הצימרים של סטפני? בקתות עץ מרהיבות שנבנו באופן ייחודי למקום, המשקיפות לנוף עוצר נשימה של עמק החולה. בכל בוקר מוגשת ארוחת בוקר ישראלית בבקתה הגדולה, וברגע שהשלג יתחיל לרדת בתחילתו של החורף, לא תרצו לעזוב. אם הגעתם למקום כשהטמפרטורות כבר יותר גבוהות, תוכלו לטבול בבריכה הנמצאת במקום.

שביל ישראל ומנוחה בצימרים

שביל ישראל ומנוחה בצימרים

צימאיר, קיבוץ יפתח

אם נשקף אליכם נוף של מטעי אגסים ותפוחים, סימן שאתם במקום הנכון! בקיבוץ יפתח שעל רכס הרי נפתלי, מחכות לכם הסוויטות המפנקות של משפחתמאיר – היחידות מתאימות לזוגות או למשפחות, ויהיה לכם קשה להישאר אדישים לנוף המרהיב של רכס הרי החרמון והרי דלתון הנשקף ממרפסת הבקתה. מה עוד מחכה לכם שם? משפחת מאיר נוהגת לפנק את האורחים בארוחת בוקר הכוללת לחם ביתי הנאפה במקום, ותשמח לעזור לכם בהסעות לנקודת ההתחלה של שביל ישראל הסמוכה לקיבוץ.

בקתות נחל דישון, קיבוץ דישון

חלק מהחוויה בטיול בחיק הטבע, היא ההתרגשות בגילוי מקומות ואתרים שאנו נחשפים אליהם בפעם הראשונה, ושלא ברור לנו איך לא שמענו עליהם קודם. אם יצא לכם ללכת באזור נחל דישון, שווה לכם לגלות את הבקתות בקיבוץ, המיועדות לפינוק זוגי או משפחתי. בקתות העץ הביתיות מעוצבות בקפידה ומוקפות ירוק מכל עבר, מאובזרות בכל הפינוקים, כולל ג'קוזי זוגי וקמין שיחמם אתכם ויוסיף לאווירה הרומנטית בחודשי החורף.

צימרים "נחת רוח", מירון

מושב מירון הוא יעד פופולרי עבור מטיילים רבים ועבור מתפללים הפוקדים אותו בהילולת ל"ג בעומר המתקיימת מדי שנה, לכן גם קבוצות מטיילים ימצאו במקום יחידות אירוח נוחות ומאובזרות עבורן. "נחת רוח" צופה לנוף הררי מרשים, ומציע לאורחים ליהנות ממגוון טיפולי גוף, ספא ועיסויים מפנקים. אם עוד לא שבעתם מההליכה, מתחם הצימרים הוא נקודת התחלה למגוון של מסלולים קלילים בקרבת מירון. בעלי המקום ישמחו לשתף אתכם בפינות החמד האהובות עליהם ובמעיינות הנסתרים באזור, כאלה שעוד לא יצא לכם להכיר.

מצפה כנרת נופש גולן, מגדל המושבה

דמיינו את היום שלכם לאחר שקמתם לנופיו של מצוק ארבל והכנרת… כבר עושה חשק להתחיל את המסלול! במתחם "מצפה כנרת" ארבע יחידות המתאימות לזוגות ולמשפחות, הכוללות ג'קוזי ופינוקים נוספים, ואם תרצו גם הבריכה הפרטית שבלב המתחם – שלכם. בחצר המשותפת תוכלו לשבת גם עד השעות הקטנות של הלילה, ליהנות מעל-האש משפחתי או לאכול את ארוחת הבוקר שלכם בחיק הטבע, מול נוף ההרים.

במידה ולא מצאתם בין הצימרים הנ"ל את צימר חלומתיכם, תוכלו למצוא כאן רשימה מומלצת של צימרים בצפון , הכוללת צימרים ברמת הגולן, הגליל העליון/תחתון/מערבי, בכנרת ועוד.
עכשיו כל שנותר לכם הוא לבחור ולהינות! חופשה נעימה.