מאמרים

שביל ישראל: קבוצות מאורגנות

הרבה יותר נעים, בטיחותי וכיף לטייל על שביל ישראל עם קבוצות מאורגנות. אם אתם מחפשים שותפים למסע, כדאי לכם להכיר את Walk About Love. אנו יוצאים למסע על השביל פעמיים בשנה. פעם באביב מהדרום לצפון ופעם בסתיו מהצפון לדרום. אנו דואגים לכל הפן הלוגיסטי כולל העברת התרמילים ממקום למקום, מזון, מים והווי ייחודי שנותן חוויה לכל החיים כל מה שאתם צריכים לשאת עליכם בזמן המשא הוא הרבה מצב רוח טוב ותיק להליכה המיועדת לאותו היום.

להרשמה למסע – לחצו כאן

אפשרות הצטרפות לקטעים

למסע שלנו מצטרפים בכל פעם אנשים מהארץ ומהעולם במטרה לחצות את מדינת ישראל. יחד עם זאת, אנו מודעים לכך שלא כל אחד אוהב לצאת למסע רצוף הנמשך כמה חודשים. לכן ניתן להצטרף אלינו גם לקטעים מסוימים מתוך השביל. כמו כן ניתן להצטרף לאירועים שאנו עורכים תוך כדי המסע. למשל פסח  במדבר. אנחנו מזמינים אתכם לבדוק את הלו"ז שלנו. למסע הקרוב

שביל ישראל קבוצות מאורגנות

שביל ישראל קבוצות מאורגנות

שביל ישראל, קבוצות מאורגנות וחוויה בלתי נשכחת

למעשה מדובר בקבוצה אחת הכוללת אנשים מכל רחבי העולם. הם מזמינים טיסות זולות ומגיעים במיוחד למטרה זו. זוהי הזדמנות נהדרת להכיר חברים חדשים. הרבה יותר כיף לטייל בקבוצה מאשר לבד. כן, זה הרבה יותר בטיחותי ומהנה. אם כבר קבוצה מאורגנת אז רק עם ה Walkaboutlove אתם מוזמנים להצטרף למסע שלנו.

מדוע כדאי להצטרף אלינו

• אין צורך לבצע הטמנת מים: כאשר יוצאים לטיול במדבר, חייבים להטמין מים ומזון כי הנגישות היא לא כמו בצפון. אבל אם אתם יוצאים למסע אתנו, אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר. לא מעט אנשים מוותרים על המסע בדרום רק בגלל בעיית המזון והמים. אם כבר חרשתם על הצפון, ואתם מעוניינים להצטרף לכל המסע, או רק לחלק הדרומי, אנחנו כאן למענכם.

• יש  צורך לנווט: שביל ישראל הינו מסומן, אבל למרות זאת, לפעמים קל לטעות בניווט. כמו כן צריך לדעת לתכנן את ההליכה היומית כדי לא להיתקע בלילה בשטח ולהכיר את הנקודות בהן ניתן למלא מים. כאמור, עם תצאו אתנו למסע – לא יהיה לכם צורך לדאוג לכך. שביל ישראל עם קבוצות מארגנות היא חוויה בלתי נשכחת.