מאמרים

אטרקציות ושותפים למסע על שביל ישראל

אם אתם קוראים שורות אלו במרץ 2014, אז אנחנו כבר במהלכו של המסע השישי במספר של Walk About Love על שביל ישראל. התחלנו את המסע מאזור אילת במסיבה אלקטרונית וכעת אנו מתקדמים יחד עם שביליסטים לא רק מישראל אלא גם ממדינות כמו רומניה, צרפת ועוד. מידי שנה מצטרפים אלינו תיירים מכל העולם כדי לחוות מסע לאורך מדינה שלמה במגוון נופים.

אטרקציות

בין אם אנשים יוצאים לטיול קטן בסוף השבוע או למסע של כמה שבועות, אנו מבינים כי הם מחפשים אטרקציות על מנת להעביר את הזמן טוב יותר. מלבד מסיבות שאנו עורכים בחגים, אחת האטרקציות הגדולות שיש לנו להציע במהלך המסע היא פסח במדבר, או יותר נכון, ליל סדר במדבר. זוהי הדרך האוטנטית ביותר לחגוג את החג בדיוק כפי שחגגו אותם בני ישראל כשיצאו ממצרים. רוצים להירשם לליל הסדר הקרוב – אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני עם רע –   יוזם המסע, ב  054-5454013.

שותפים למסע על שביל ישראל

"ללכת על אהבה" היא אמנם עמותה, אבל אנו רואים את עצמו כקומונה אחת גדולה הנעה מהדרום לצפון או המצפון לדרום מתוך אהבה לארץ ולבני האדם. לפני שאנשים יוצאים למסע על שביל ישראל, הם מחפשים במקרים רבים שותפים למסע הארוך, כי לא תמיד החברים שלהם.

483500_10151622373607517_2073134241_n

קטעים מהשביל

אנו מבינים כי לא לכולם יש את הזמן או היכולת לעשות את כל 900 הקילומטרים של המסע. לכן אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו באחת הנקודות לקטע מסוים. כדי המסע על שביל ישראל יהיה ברור יותר, בנינו למענכם מפה כדי שתוכלו לדעת טוב יותר את תנאי השטח ואיפה הכי כדאי להצטרף. החלקים הקשים ביותר, הם בדרום ולכם כדאי להצטרף באחת מהנקודות הללו.

חוויות מהמסע

אנשים רבים חוזרים למדינתם עם חוויות גדולות מהמסע וזיכרונות לכל החיים. איך עוד מדינה כזו שאפשר לחצות אותה בחודש הליכה דרך מגוון נופים הכולל מדבר, ים, אגמים יערות והרים. השביל הוא אחד מהיתרונות הבולטים של המדינה ולכן יותר ויותר תיירים מגלים אודותיו.