מאמרים

חמש סיבות לטוס ולבלות באילת

רוצים להפתיע את המשפחה או בן/בת הזוג באיזו טיסה ספונטנית לאילת, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? במידה ואינכם מכירים מספיק את העיר, או שלא ביקרתם כמה שנים טובות, ננסה לעשות לכם סדר מבחינת האטרקציות השוות ביותר שיש לעיר להציע:

•           שביל ישראל –  לחובבי הטיולים ומיטיבי הלכת מבינכם, אילת יכולה להיות יעד מצוין להתחיל מסע רגלי לאורך שביל ישראל – אשר מתחיל (או מסתיים, תלוי איך מסתכלים על זה) במפרץ אילת. ניתן גם לעשות סיבוב מקוצר בן יום לאזור הרי אילת ולחזור באמצעות תחבורה כלשהי.

551441_10151622317572517_294513687_n

  • חופי ים משגעים – אילת מציעה רצועות חוף מהיפות בישראל. ניתן להשתזף בשמש ולהתרחץ באחד מהחופים הסמוכים לטיילת ואזור הבתי מלון, ולחילופין ניתן לשכשכך במי האלמוגים שבדרום העיר וליהנות מחוויה מטריפה של צלילה בשוניות המרהיבות של אילת.
  • Imaxאיימקס נחשב כמתחם האטרקציות של העיר אילת וכולל שלל אטרקציות מגניבות: קולנוע תלת מימדי, מוזיאון בובות שעווה, מופעי אקרובטיקה, הופעות סטנד-אפ, Frame Fantasy  (אטרקציית צילומים מיוחדת לכל המשפחה) ועוד. האיימקס נמצא ממש במרכז העיר, לא רחוק מהקניון.
  • עיר המלכים – עיר המלכים הינו פארק שעשועים מהגדולים בישראל המציע שלל אטרקציות ומתקנים לכל המשפחה. הפארק בנוי בהשראת התנ"ך ומציע מתקנים ברוח מלכי ישראל כמו דוד, שלמה ועוד.
  • פטור ממע"מ – אל לנו לשכוח שאילת היא גם יעד אטרקטיבי במיוחד לקניות מכל הסוגים – בשל הפטור ממע"מ ממנו נהנים תושבי ותיירי העיר. באילת ניתן למצוא מבחר קניונים וחנויות בהם ניתן לרכוש כל מה שתירצו במהלך החופשה.

כמובן שאילת כוללת עוד מבחר גדול של אטרקציות, כמו אפשרות לעשות שיט, אבובים או בננה בים, המצפה התת ימים, מבחר ענק של בתי מלון ומסעדות וכו'.

איך לטוס לאילת בזול?

הכל טוב ויפה, אבל המחירים של החופשה לא מסתדרים ואין לכם איפה לקצץ? קחו טיסה מוזלת לאילת ותיהנו מכל האפשרויות במחיר נוח לכל כיס! הטיסה לאילת קצרה ביותר, ואורכת כחצי שעה (מנתב"ג). הטיסה היא הדרך הנוחה ביותר להגיע לאילת, חוסכת כמה שעות של נסיעה ומביאה אתכם מהר ליעדכם.

למה לכם לחפש טיסות מוזלות לאילת?

קודם כל, למה לא לחפש טיסות מוזלות? תמיד כשאפשר לחסוך, אז כדאי לחסוך, ואם הטיסות לאילת (שגם ככה לא בדיוק עולות הון) מוזלות אז זאת הזדמנות שלא כדאי לפסול.
בנוסף, באילת יש הרבה מאוד אטרקציות שתרצו לנסות, מטיולי טרקטורונים בהרים עד לספורט ימי וצלילה עם דולפינים, ואם תחסכו עוד קצת על הטיסה, תוכלו ללכת לעוד מקום בזמן החופשה בלי להוציא יותר כסף ממה שתכננתם!

הטיסות המוזלות שונות מהטיסות הרגילות? למה הן יותר זולות?
הטיסות המוזלות לאילת הן בדיוק כמו הטיסות הרגילות, רק יותר זולות. נשמע מוזר? לא אם אתה מנהל חברה שמעוניין למשוך קונים. המטרה של ההוזלה הזאת שהחברות עושות היא למשוך אנשים לקנות ולהזמין טיסות, כי הן במחיר זול יותר. אבל לאנשים שמתכננים לטוס זאת בהחלט אפשרות שקורצת.

המאמר באדיבות http://eilatdeal.co.il/