מאמרים

המלצות לטיולים בבירות העולם – חוויה מעולם אחר

טיולים בעולם כבר הפכו מזמן לחוויה האמיתית של חיינו ואם פעם אדם עמיד היה מעדיף לבזבז את כספו על דירות יוקרה, מכוניות ספורט מושכות מבטים או בגדים ושעונים יקרי ערך הרי שבעולם המודרני של ימינו הטיולים והחוויות מהטיסות לערים החשובות בעולם הם החוויה האמיתית עליה אנשים משקיעים את מיטב כספם. יש הרבה מאוד ערי בירה ברחבי הגלובוס שמושכות אליהן תיירים רבים מדי שנה ובין היתר ברשימה הזו ניתן למצוא את אמסטרדם בירת הולנד, רומא בירת איטליה, לונדון בירת אנגליה, בנקוק בירת תאילנד, קהיר בירת מצריים והרשימה עוד ארוכה ורחוקה מלהסתיים. עם כל הכבוד לערי הבירה בעולם יש שלוש ערי בירה שטיול אליהן הוא בגדר חובה ולא בכדי הן מושכות אליהן מיליוני תיירים מכל העולם בכל זמן. פריז בירת צרפת, ברלין בירת גרמניה וכמובן ירושלים שלנו הן חלק מרשימה מאוד מכובדת של ערים שהאטרקציות בהן ואווירה בהן היא פשוט אווירה חלומית ומיוחדת. סיורים בברלין, סיורים בפריז וסיורים בירושלים טומנים בתוכם היכרות מעמיקה עם התרבות וההיסטוריה של הערים, מפגשים מרתקים עם האנשים שהקימו אותן, ביקורים באתרים הקדושים והחשובים בכל עיר ועיר וכמובן גם חווית קניות הכוללת לא רק בגדים ואביזרים אחרים אלא גם מסעדות וחיי לילה. יש המון מקומות שאפשר ליהנות מהם בטיסה אחת אבל סיורים בברלין, בפריז ובירושלים זו חוויה מסוג שונה, חוויה שפוט אסור לוותר עליה ולא משנה מאיפה אתם בעולם.

סיורים בברלין- מהאתרים ההיסטוריים ועד חיי הלילה

ברלין היא יעד אהוב מאוד על הישראלים בפרט ועל תיירים מכל רחבי העולם בכלל וזה בעיקר הזכות העובדה שהיא מציעה אין ספור אטרקציות וחוויות מיוחדות. מלבד היותה עיר ליברלית וססגונית, ברלין מעניקה לתיירים הזדמנות לראות את ההיסטוריה של העיר ושל גרמניה כולה במספר גדול של מוזיאונים ואתרי תרבות. ההיסטוריה של העיר היא עצומה ובנוסף המפגש האנושי עם תושבי המקום הוא חוויתי ושונה מכל מפגש אחר בעולם. בנוסף, העיר מציעה חיי לילה פרועים ובלתי נגמרים ולכן החוויה היא אטרקטיבית וממצת. סיורים בברלין זו הדרך המושלמת ליהנות ולחוות את עיר הבירה הגרמנית כמו שצריך מבלי לפספס שום פרט.

שביל ישראל בירושלים- כי אין כמו ארץ ישראל

ברלין מקסימה, פריז רומנטית אבל אין עבורנו שום מקום מקסים יותר מארץ ישראל שלנו ובעיקר ירושלים עיר הבירה. שביל ישראל כבר הפך מזמן לטיול שכל ישראלי חייב לעבור ובמהלך הטיול המרתק אפשר בהחלט להגיד שהמפגש עם ירושלים הוא גולת הכותרת. המסע מתאים לכל סוגי האנשים החל מדתיים וחילונים, טבעונים וצמחוניים, אנשים בכושר מעולה ואנשים בעלי כושר בסיסי, אנשים בודדים ומשפחות שלמות ובקיצור- עבור כל אחד ואחת. אז אם בא לכם לראות את ארץ ישראל מזווית קצת אחרת, קצת שונה- שביל ישראל שעובר גם בירושלים זו בדיוק הדרך המושלמת לעשות זאת.