מאמרים

טיול חוצה ישראל

שביל ישראל היה ותמיד יהיה אחד המקומות האהובים לטיולים. הוא מאפשר לצאת אליו לסופשבוע, לטייל עליו בהפסקה בין מנה למנה כשעושים על האש או אפילו לצאת למסע גדול של חודשיים מקצה האחד של המדינה ועד לקצה השני. למעשה תיירים מכל רחבי העולם מגיעים לעשות זאת ברגע שהם מגלים שיש אופציה כזאת. במיוחד אופציה כמו שלנו הכוללת שירות שביל ישראל לקבוצות מאורגנות. אנו דואגים לכל, כולל לוגיסטיקה, מזון וניווט. צרו קשר להרשמה ופרטים נוספים.

לבד או עם קבוצה

בין אם אתם יוצאים למסע על שביל ישראל בצפון או בדרום, או שאתם עושים את כל המסלול, ואתם מלבטים איך לעשות זאת, אנו ממש לא ממליצים לצאת לדרך לבד אלא במסגרת טיול מאורגן ברמה כלשהי. חשוב מאוד שיהיה מישהו לצדכם לא רק כדי שיהיה לכם הרבה יותר מעניין לטייל, אלא גם מישהו שימור עליכם מפני צרות או יציל אתכם בעת צרה. לא אחת אנשים נפצעו במהלך הטיול על השביל מפני שלא נזהרו כמו שצריך ומי שהיה לידם הזעיר עזרה. זה מצב חיוני במיוחד לאזורים שהם אין קליטה סלולארית. לגבי לבד או עם קבוצה –  ככל שיהיו אתכם יותר אנשים, כך יהיה טוב יותר, אבל חשוב שיהיו יחסים טובים בין כולם. אל תצאו למסע עם אנשים שאתם לא ממש מסתדרים איתם כי הם חברים של חברים.

טיול חוצה ישראל

טיול חוצה ישראל

מה כדאי לקחת בכל זאת אם אתם יוצאים לבד?

  • מפת שביל ישראל – או ספר המכיל מפה הוא חיוני מאוד. נכון השביל מסומן, אבל בכל זאת קל ללכת לאיבוד כי לפעמים איזה צמח מסתיר את הסימון בדיוק בפניה ואתם עלולים לסתות מהשביל. כך תוכלו לדעת כיצד לחזור למסלול או בכלל להבין שאתם ממש לא בכיוון הנכון. כל תוכלו לדעת היכן יש מים.
  • 6 ליטר מים ליום – חשוב מאוד שיהיו לכם לפחות 6 ליטר מים ביום. השתמשו בשלוקר במהלך ההליכה על מנת שלא יהיה לכם צורך להוציא בקבוקים מהתיק. אם אתם מטיילים על שביל ישראל בדרום, יש צורך לבצע הטמנת מים. אחרת לא ניתן לשרוד את המסלול.