מאמרים

מדוע כדאי לטייל בחנוכה

פסח במדבר או טיולים לחנוכה יכולים להפוך לשונים במידה ומוצאים את האנשים הנכונים או השירות הנכון לאירוע. חנוכה במדבר הוא אירוע שאנו שמחים לערוך אותו. אנו מזמינים אנשים מכל רחבי הארץ לטייל אתנו בחג. אם אם אתם רוצים לברוח מהגשם, אם אתם רוצים לטייל ללא מטריה, זה הזמן להצטרף אלינו למסע על מסלול שביל ישראל בדרום.  צרו קשר או השאירו את פרטיכם באתר על מנת שנוכל לחזור אליכם.

להלן כמה סיבות מדוע כדאי לטייל בחגים

  1. לנוח – אם אתם חושבים שלטייל זה לא לנוח אתם ממש טועים. אין זה אומר שצריך לצאת למסע לכיבוש פסגה כלשהי, אבל יציאה לקטע על שביל ישראל בחג, אפילו לכמה ימים אם אוהל כאשר ישנו שיורת לוגיסטי כמו אצלנו, לא ממש כוללת פעילות שאפשר לכנות אותה מאומצת מלבד הליכה.
  1. לנקות את הנפש – אנשים רבים היום עובדים בתחום ההייטק. בנוסף הם מעבירים שעות רבות מול הטלוויזיה ובקושי יוצאים לטייל בגלל שאין להם את הזמן. החג הוא הזמן לעשות זאת. תנו מנוחה לעיניים. במקום לראות סדרות בבינג', צאו לטייל כמה ימים בין אם לבד ע"י העזרות בשירות מלאכי שביל ישראל בצפון או בדרום או איתנו.

 

  1. פעילות מגבשת – עידן האינטרנט הפך את האנשים סגורים בתוך עצמם או מול המסך. רוצים להכיר אנשים מכל העולם? רוצים לבלות חנוכה במדבר? מחפשים טיולים לחנוכה במתכונת קצת שונה מהרגיל? משביל זה אנחנו כאן. במשך השבוע תוכלו להכיר אנשים מהארץ מהעולם. חלקם יצטרפו לטיול בדיוק כמוכם, אחרים עושים את כל המסע על שביל ישראל מצפון אל הדרום.

 

  1. לברוח מהגשם – כאמור, דצמבר הוא חודש מאוד גשום. יחד עם זאת הוא הרבה פחות גשום בדרום. לכן הוא מאפשר לאנשים לטייל בכל זאת במקום לשבת בבית ולהתבאס מהגשם. אם כבר עשיתם מספיק טיולי חנוכיות בירושלים, ובא לכם להיות במקום קצת יותר חם, הצטרפו אלינו.