מאמרים

שביל חוצה ישראל

זהו שמו הפחות ידוע של שביל ישראל. אין הרבה מדינות בעולם שאפשר לחצות אותם בהליכה של חודשיים. שביל חוצה ישראל הוא אחד הנדירים בתחום זה. לא רק שהוא מאפשר לחצות מדינה שלמה, אלה שאפשר לראות בעזרתו מגוון סוגי נוף. יערות, אגמים, נחלים, שמורות טבע, מבצרים, הרים ומדבר. ישראל היא מדינה מאוד מגוונת ולכן השביל הוא אחד האטרקטיביים ביותר בעולם. לצערנו, לא מספיק אנשים מודעים לקיומו מכיוון שהוא לא פורסם מספיק, אבל כל מי שמגיע לכאן, לא ישכח את המסע לעולם. חלק מהאנשים מגיעים במיוחד לישראל כדי לחצות את המדינה ואפילו חוזרים לעשות את המסע שוב והפעם מהקצה השני.

לחצות את המדינה עם Walk About Love

אין ספק שמסע של 1000 קילומטרים הוא אתגר גדול במיוחד בחלק המדברי של המדינה. הרי שם צריך להיעזר בשירות שנקרא מלאכי שביל ישראל בדרום או לטמון מים ומזון. אין ספק שגם סחיבת התרמיל והניווט הם אתגרים לא פשוטים. אז איך אפשר להקל על התהליך? להצטרף למסע על שביל חוצה ישראל עם קבוצות מאורגנות, כלומר להצטרף אלינו. אנו דואגים לדברים הבאים.

לחצו כאן כדי להירשם למסע הקרוב

.העברת התרמיל – אנו נעביר את התרמילים בעבורכם מחניון לילה אחד לשני. כל מה שיהיה עליכם לקחת הוא תיק קטן להליכה יומי

מים – יש לנו מיכל מים גדול אותו אנו ממלאים בסוף או תחילת כל יום.
ניווט – חוששים שתלכו לאיבוד בזמן מסע על שביל חוצה ישראל אפילו שהוא מסומן? אנחנו ננווט בעבורכם לעורך כל המסע.
מזון – לא יהיה לכם כל צורך לבצע הטמנת מים בשביל ישראל כי אנחנו נדאג למזון ונכין אותו ביחד.
בידור – ג'אמים לתוך הלילה. אתם מוזמנים להביא כלי נגינה.
חגים – אנו חוגגים חנוכה במדבר כמו שאנו חוגגים גם פסח במדבר. הכל תלוי בטיימינג של המסע. אנו דואגים לחגוג כל חג ולא משנה איפה אנחנו על השביל. במקרים רבים מצטרפים אלינו אנשים אך ורק למטרה זו.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים והצטרפות למסע הקרוב על שביל חוצה ישראל עם Walk About Love