מאמרים

חמש דברים שקל לשכוח לפני היציאה לשביל

במקרים רבים בין אם מדובר בחופשה בחו"ל או הליכה על שביל ישראל, אנשים שוכחים לקחת דברים קטנים אך חיוניים. לפני שאתם יוצאים למסע, מומלץ לערוך רשימת מלאי ולבדוק שלקחתם הכל. עוד דרך דובה היא לבקש חבר שישאל אתכם פריט פריט עם לקחתם או לא לקחתם בזמן שאתם בודקים שהוא באמת בתיק. לכל מקרה –  להלן רשימה של 10 דברים שאנשים נוהגים לשכוח לקחת כאשר הם יוצאים לטיולים.

1. בלון גז –  לא רק שאנשים שוכחים לקחת את בלוג הגז ביחד עם ערכת הקפה והבישול אלא שהם שוכחים לוודא שיש בו גז שיספיק לכל הארוחות המתוכננות. נכון, אפשר להדליק מדורה, אבל זאת משימה שלא תמיד קל לעשות אותה כל ערב, במיוחד לא בימים עם מזג אוויר גשום (סוף הסתיו).

2. שקית זבל –  כמה פעמים יצא לכם לטייל על שביל ישראל, גם לא במסגרת מסע לראות זבל זרוק בצדדים. כדי שלא תאלצו לדחוס את הזבל לתיק או לסחוב אותו בכיסים, קחו אתכם שקיות זבל על מנת שתוכלו להיפטר מהפסולת בפארק הקרוב.

esh hadash

3. כרית – נכון, זה תופס מקום ולא, זה לא לאנשים מפונקים. כאשר אין תמיכה טובה לראש, אתם עלולים למצוא את עצמכם סובלים מכאבי צוואר. לכן חשוב שיהיה לכם נוח לישון כי זה חיוני להמשך המסע.

4. כפכפים – כולם זוכרים לקחת  נעליים ספייר, אבל לא כולם זוכרים לקחת כפכפים. ואז הם מוצאים את עצמם בערבים החמים נאלצים להוריד נעליים כשהם נכנסים לאוהל, או לסבול מחום בכפות הרגליים בגלל. הערב הוא זמן טוב לאוורר את כפות הרגליים כדי  שלא ייווצרו יבלות.

5. מוצרים היגוונים –  פה עלולה להתרחש סדרה של טעויות. משחת שיניים, דאודורט ודברים אחרים נשכחים באמבטיה של הדירה מכיוון שהם לא נארזים ערב לפני אלא בבוקר היציאה. לכן חשוב להקפיד לבדוק טוב שלקחתם אותם על הבוקר. עברו על הצ'ט ליסט רגע לפני שאתם תוספים את האוטובוס למסע על שביל ישראל בדרום או בצפון.