מאמרים

כך תתכוננו למסע על שביל ישראל בדרום

הכנה למסע על שביל ישראל בדרום

יוצאים למסע על שביל ישראל בדרום? אם כן, אתם ככל הנראה מודעים עד כמה אתגרי החלק הזה. בלא מעט מהמקרים, אנשים עשו הכנה לא נכונה ומצאו את עצמם בבעיה לא קטנה. ככל שתעשו הכנה טובה יותר, כך תוכלו למזער את הסיכונים בצורה טובה יותר.

אתם תמיד מוזמנים להצטרף אלינו לכל המסע או רק לחלקים הדרומיים של השביל. אנו נדאג לכל פרט קטן כולל תכנון המסע , לוגיסטיקה ובידור. לפרטים נוספים –  צרו קשר טלפוני.

להלן כמה טיפים להכנה למסע:

·         הרצאות – במקומות שונים ניתן להירשם להרצאות על שביל ישראל. למשל בחנויות מסוימות המיועדות לטיולים. אם אין לכם את הפנאי ללמוד על השביל, זוהי הזדמנות טובה יותר. אין הכוונה ללמידה על ההיסטוריה שלו, אלא גם על איך להתמודד בצורה נכונה עם המסע. כמו כן מומלץ לצפות בסרטונים ביוטיוב המלמדים כיצד לבצע בצור נכונה הטמנות מים ומזון.

·         ספרים –  רצוי לרכוש ספר מפות לפני שיוצאים למסע במקום מפות גדולות של כל קטע בנפרד. בדרך זו תוכלו לנווט בצורה הרבה יותר נוחה וטובה. כמו כן, רצוי לקנות ספרי מסע של אנשים מנוסים שעשו את השביל.

שביל ישראל בדרום

·         פגישה עם תרמילאים –  דרך מצוינת ללמוד על המסע באזור שביל ישראל בדרום היא לשוחח עם תרמילאים מנוסים באזור זה, ורצוי אם כאלה שכבר טיילו שם לפחות פעמיים. כך תוכלו לקבל מהם טיפים וללמוד מהטעויות שהם עשו בתחילת הדרך ובמהלכה.

·         תכנון לו"ז –  לאחר הלמידה על השביל, רצוי לתכנן לוז מסודר הכולל שעות לינה ומקומות. אם אתם יוצרים קשר עם מלאכי שביל ישראל, אין זה מספיק ליצור איתם קשר חודש מראש. יש לוודא לפני היציאה למסע שהמקום שמור לכם או שהם לא שכחו להטמין לכם את המזון והמים שביקשתם.

·         תוכניות חירום –  לא נעים לחשוב על כך כשיוצאים למסע על שביל ישראל, אבל כדאי לחשוב מה יקרה במידה ותפצעו או שתקרה כל תקלה אחרת. בהתאם לכך יש לקחת ציוד רפואי וציוד ספייר אך כזה שלא יכביד יותר מידי על התרמיל.