מאמרים

תשובות לשאלות לפני המסע

יוצאים למסע על שביל ישראל בדרום או בצפון? יוצאים לכמה ימים או לכמה חודשים? אנו בטוחים שיש לכם לא מעט שאלות. אתם תמיד מוזמנים לצאת למסע עם Walk About Love. במידה ואתם רוצים לעשות זאת לבד, הינה כמה תשובות  לשאלות שכל אחד רוצה לדעת לפני שהוא עושה את הצעד הראשון.

כמה מים צריך לקחת ואיך?

רצוי שלכל אחד יהיה בתיק לפחות 6 ליטר ביום (3 בקבוקים של 2 ליטר). בתרמילים ישנו מקום לשים אותם בצדדים מחוץ לתיק. שמרו אחד מהם בתוך התיק. רצוי למלא אותם בכל פעם שיש הזדמנות במיוחד כאשר מדובר בימים חמים בהם אתם מטיילים בישראל. בדקו במפה הינן ממוקמות נקודות המים על מנת שלא יהיה צורך לרדת מהמסלול. כדי שלא תאצלו להוריד את התיק מהגב על מנת לשתות  –  השתמשו בשלוקר.

מהי הדרך הטובה ביותר לניווט?

כאשר אתם מנווטים על שביל ישראל, אל תשכחו לקחת מפה. כך תוכלו לבצע תכנון יומי ולדעת למה לצפות. כך יהיה באפשרותכם לדעת איפה ניתן לעשות עצירות ארוכות והיכן עדין לנוח מעט ולהתקדם. אנו ממליצים לסמן את המסלול בטוש לפחות יום קדימה ולקחת מרווח בטחון לגבי הזמן. במקרים רבים מתרחשים עיקובים לא צפויים. מומלץ לרכוש ספר מפות במקום מפה אחת גדולה או כמה מפות לכל קטע.

האם כדאי לקחת כלבים למסע?

לאנשים שיוצאים למסע על שביל ישראל לפעמים אין היכן להשאיר את הכלב, אז הם לוקחים אותו איתם. אם אתם מטיילים בישראל לזמן קצר –  למשל סופשבוע , אפשר לקחת את הכלב. אבל אם מדובר במסע ארוך,  לא תמיד מומלץ לעשות זאת במיוחד במזג אוויר חם. בנוסף יהיה לכם צורך לסחוב את המזון בשבילו וגם את המים ובמקרה הזה מדובר במשקל לא קטן שעליכם להוסיף לתרמיל.

28945_396570426558_6098073_n

היכן הכי כדאי למצוא שותפים?

אם תצטרפו אלינו למסע, לא יהיה לכם כל צורך לדאוג לכך. אנשים מכל העולם מגיעים לטייל על השביל במסגרת פרויקט Masa, תגלית או ביוזמה עצמית. אם אתם יוצאים לבד לטיול על שביל ישראל, היעזרו בפורומים או פרסמו מודעה בחנויות "למטייל". חשוב להכיר את השותף למסע לפני היציאה ולבדוק האם הוא מתאים לכם.