מאמרים

טיולים בחורף ומזג אויר קר

העבודה שהחורף מגיע אינה מעידה על כך שצריך לוותר על טיולים מאורגנים בישראל במקומות כמו שביל ישראל בדרום או בצפון. גם בסתיו ובחורף עלול לרדת גשם אבל זהו הזמן בו מזג האוויר הכי נוח לטיולים. אין קור קיצוני ואין חום קיצוני. מטיילים שאוהבים ללכת, לא יוותרו גם בחורף על טיול איכותי. אין זה אומר שצריך לחצות את כל המדינה במהלך חודשי דצמבר וינואר, אבל בהחלט מומלץ שלא לוותר על ימי השמש שיש מעת לעת.

קטיף פטריות בחורף

לרוב זוהי מסורת של קהילת העולים מרוסיה. מיד לאחר הגשם הם נוהגים להגיע ליערות על מנת לקטוף פטריות. זוהי דרך נפלאה לטייל ביערות. אפשר לשלב זאת עם טיול על שביל ישראל. השביל חוצה לא מעט יערות בארץ החל מקיבוץ דן ועד לאזור ירושלים. ההליכה במדבר תהיה שונה, שם כבר לא תמצאו פטריות אלה הרבה מאוד חול וסלעים.

north
גיחות לקטעים על השביל

כאמור, לא חייבים לחצות את כל שביל ישראל על מנת להינות ממנו. אפשר לצאת למסע של כמה ימים על קטעים ממנו בחורף. חנוכה במדבר למשל הוא עניין שלא כדאי לוותר עליו. באזור החג אנו נמצאים בין הרי אילת לעיר. אם אתם רוצים לנצל את הזמן ע"י טיולים בחנוכה באזור זה, אנו נשמח אם תצטרפו אליו למסע מאורגן על שביל ישראל.

ביגוד חם

ישנם חורפים קרים יותר ופחות בישראל, אבל עדיין המדינה היא לא סיביר. וכל זאת, לפני שאתם יוצאים לטיול בחורף מומלץ בהחלט להצטייד בביגוד תרמי. הוא יועיל במיוחד בשעות הלילה אשר מן הסתם נחשבות להרבה  יותר קרות מאשר שעות היום. כדאי להגיע לחנות המיועדת למכירת ציוד זה בטרם היציאה למסע. כמו כן, ניתן ליצור אתנו קשר על מנת להתייעץ בנושא. אנו נשמח לעזור לכם ולכוון אתכם להצלחה.

לפרטים נוספים להגבי הצטרפות למסע על שביל ישראל (באופן מלא או חלקי) אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר. אנו יוצאים ל 2 מסעות .בשנה. באביב ובסתיו. כאמור, ניתן להצטרף אלינו גם בחגים או לקטעים מסויימים.