מאמרים

מדוע כדאי לצאת לטיול מאורגן בשביל ישראל?

כשחושבים על טיול מאורגן חושבים באופן אוטומטי על טיול במדינות שקשה להסתדר בהן לבד כמו למשל סין או מדינות שונות בחלקים הקרים והיותר מבודדים של כדור הארץ. אבל למה לוותר על כך כאשר מדובר בטיולים  בישראל. נכון, לא כל מקום בישראל מצריך טיול מאורגן. אבל מה דעתכם על טיול מאורגן על שביל ישראל? זוהי דרך נפלאה לעבור את האתגר הלא קל הזה בכלל. אנשים רבים יוצאים מידי שנה למסע לבד. חלק צולחים אותו, אחרים פורשים באמצע בגלל הקושי. אחרים פשוט לא נהנים. אם טיול מאורגן מדובר בהנאה.

דברים שמוצאים את הכיף מהטיול כשעושים זאת לבד

כאשר יוצאים לטייל על שביל ישראל לבד, לא חושבים בהתחלה על כמה זה עלול להיות קשה ולא ממש מודעים לדברים הבאים:

  1. סחיבת תרמיל: הכנתם את התרמיל לשביל ועשיתם איתו סיבוב של דקה וחצי. נסו ללכת זמן רב יותר אם המשקל ותראו שזה בכלל לא קל במיוחד כשמודבר בעליות. כאשר יוצאים לטיול עם קבוצות מאורגנות על שביל ישראל, לא יהיה לכם כל צורך לסחוב מסע על הגב, מלבד תיק יומי כי אנחנו נעביר אותו בעזרת ג'יפ מחניון לילה אחד לשני.
שביל ישראל קבוצות מאורגנות

שביל ישראל קבוצות מאורגנות

  1. הטמנת מים: שביל ישראל בדרום עובד במדבר. ולכן מדובר בחלק הקשה ואתגרי ביותר. בניגוד לצפון ששם אפשר למצוא מים ומזון בכל ישוב בו עובר השביל. במדבר יש צורך בהכנה מוקדמת. יש צורך להגיע למקום לפני המסע ולהטמין מים ומזון בנקודות שונות. זאת משימה מפרכת, מבלבלת ולא פשוטה בכלל. רבים מוותרים על החלק המדברי רק בגלל זה. אנו דואגים לאספקה של מים ומזון לאורך כל המסע, כולל במדבר, ולכם לא יהיה כל צורך לדאוג לכך בכלל.
  1. שעמום: בואו נודה על האמת. עד כמה שיכול להיות כיף לטייל על שביל ישראל בצפון או בדרום, יכולים להיות במהלך המסע גם לא מעט רגעים מתים של שעמום. אם תטיילו איתנו בקבוצה יהיה ביכולתכם למנוע זאת בקלות רבה. אנו אחראים עם בידור והוואי.