מאמרים

טיולים מאורגנים בישראל

אוהבים לטייל בארץ לא פחות מאשר בחו"ל, אבל אין לכם את הזמן לתכנן בעצמכם? טיולים מאורגנים בישראל הם אופציה נהדרת בעבורכם. אנו מתמחים במשהו מאוד מיוחד: טיולים מאורגנים על שביל ישראל. לא רק שתיירים מגיעים למטרה זו אלא גם תרמילאים מישראל. אז במקום לסחוב את הציוד על הגב לדאוג לניווט והטמנת מזון, הצטרפו אלינו – אנו דואגים להכל כולל מקומות לינה והעברת התיק מחניון לילה אחד לשני. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על הטיולים שלנו.

הדרך הבטיחותית לטייל על השביל

כאשר יוצאים לטייל על שביל ישראל, חשוב מאוד שלא לזלזל בבטיחות. יש להשתמש במפות על מנת לנווט טוב יותר, לדאוג למקומות לינה כדי לא להיתקע בשמורה באמצע המסע (מקום בו אסור ואף מסוכן ללון). כמו כן, חשוב לקחת ערכת עזרה ראשונה. אבל טיולים מאורגנים בישראל עם "ללכת על אהבה" יהיו בעבורכם הרבה יותר בטיחותיים. מדוע? כי איתנו במסע תמיד נמצא חובש. כמו כן, אנו דואגים לניווט והלינה.

טיולים מאורגנים בישראל

טיולים מאורגנים בישראל

חגים

אורך המסע הוא כחודשיים. בסתיו אנו יוצאים מהצפון ומסיימים בדרום. ובאביב אנחנו מתחילים בדרום ומסיימים בצפון. על הדרך אנחנו חוגגים אירועים כמו חנוכה במדבר או פסח במדבר. בפסח אנחנו עורכים ליל סדר. בחנוכה זהו זמן נהדר להצטרף אלינו על מנת לטייל מהרי אילת ועד העיר.

אפשר להצטרף גם לקטעים מהשביל

אנו מודעים לכך שלא לכולם ישנה את האפשרות להצטרף לחודשיים של טיול על שביל ישראל. לכן ניתן להצטרף אלינו לחלקים מסוימים ממנו. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעקוב אחרי מיקומנו באתר וליצור קשר על מנת לברר באיזה נקודות ומתי אפשר להצטרף. ישנם אנשים שאוהבים רק את הצפון ולכן הם עושים אתנו את החלק הזה. אחרים, כמו למשל תיירים, לא מכירים כל-כך את המדבר, ולכן הם מעדיפים להתמקד בחלק הזה. כמובן שרוב האנשים בוחרים להזמין טיולים מאורגנים בישראל על השביל בדגש על כל המסע. זוהי חוויה בלתי נשכחת לחצות מדינה מגוונת בנוף. זהו גם אתגר לא קטן, אבל לא קשה מידי לעמוד בו. צרו קשר למידע נוסף והרשמה.