מאמרים

איפה כדאי לטייל בחנוכה

דצמבר הוא אומנם חודש גשום וקר אבל אין זה אומר שאתם צריכים לשבת בבית בחנוכה כי גשם לא יורד 24 שעות ביממה. כמו כן ישנם אזורים בישראל שהם גשומים פחות. אז איפה כדאי לטייל בחנוכה? בדרום הארץ. למשל אנחנו ב"ללכת על אהבה" נמצאים בשלב הזה במסע מאורגן על שביל ישראל בין הרי אילת לעיר. אתם מוזמנים להירשם ולהצטרף למסע חנוכה במדבר אתנו. צרו קשר לפרטים נוספים.

איפה עוד אפשר לטייל?

אם טיולים בחנוכה בטבע הם לא כוס הצ'אי שלכם, ישנם עוד אופציות לא רעות בחג.

  • טיול חנוכיות בירושלים – חנוכה יודע גם בתור חג האורים. אנשים רבים מציבים את החנוכיות שלהם עד עדן החלון. כמו כן מוצבות חנוכיות גדולות בכל מיני חלקים בעיר במהלך החג. מדריכי טיולים רבים דואגים לערוך סיורי חנוכיות בירושלים בתקופה זו. זוהי חוויה גדולה לכל המשפחה.
חנוכה במדבר

חנוכה במדבר

  • קטעי מסלול משביל ישראל – השביל חוצה את כל המדינה אבל אין זה אומר שהוא נועד רק למסע חוצה ישראל. אפשר לצאת לקטעים יומיים ממנו בכל מיני חלקים בארץ. אנו ממליצים לעשות את הטיולים בחלקים הדרומיים שלו. החלק מאזור ירושלים ולאורך כל נקודה באזור מדבר יהודה.
  • קטיף פטריות ביערות – ישראל היא לא בדיוק מדינה שהתברכה בטבע ירוק עשיר כמו באירופה. יש לנו כאן כמה יערות אבל אנחנו רחוקים מלהיות מדינה כמו גרמניה או שוויץ. ובכל זאת כדאי לנצל את המצב ולצאת לטיול ביער. בחורף אפשר לנצל את המצב ולחפש אחר פטריות. חשוב לעשות זאת כמה ימים לאחר הגשם כי בשבוע יבש לא יצוצו פטריות. אנשים רבים עושים זאת באופן קבוע.

הצטיידו כמו שצריך

אל תשכחו לקחת מטרייה תקינה אתכם בתיק כמו גם מעיל חסין למים. אין זה מספיק ללבוש מעיל עבה, חשוב שהוא יהיה חסין מפני מים אחרת תירטבו ויהיה לכם מאוד קר ולא נעים במהלך הטיול בחג החנוכה.