מאמרים

תיירות על שביל ישראל

אין ספק שאם המצב הביטחוני היה טוב יותר, היו בישראל הרבה יותר תיירים. ובכל זאת, לא כל התיירים מפחדים לבוא לארץ. חלק אפילו באים במיו למטרה מסויימת ל Israel National Trail או בעברית – שביל ישראל. הם מגיעים לכאן במטרה לחצות את כל הארץ. ישנם שבילים במקומות רבים, אבל השביל הישראלי הוא יחיד ומיוחד ולכן הוא מושך אליו תרמילאים מכל רחבי העולם. להלן הסיבות.
1. יחסית קצר ולעניין – נכון 1000 קילומטר זה לא בדיוק עניין קצר, אבל ביחס לשבילי העולם, מדובר במדינה קטנה עם שביל קצר. זה מאפשר לחצות את המדינה בפרק זמן של כחודשיים במקום חצי שנה או יותר כמו שביל האפלצ'ים.

2. המדבר – שביל ישראל בדרום מושך אליו במיוחד תיירים מאירופה מכיוון שמדובר במקומות נטולי מדבר. הנוף הזה, שאנו הישראלים רגילים אליו, הוא משהו שהאירופאים לא נתקלים בו בחיי היום יום. את הישראלים מדליק הנוף את הירוק של אירופה ואותם להפך. כל אחד ומה שפחות נפוץ במדינתו. לכן הם שמחים לחצות את המדבר בעוד שהישראלים לא תמיד כוללים את השטח הזה בזמן מסע על שביל ישראל.

3. יהדות – יהודים רבים שגרים בכל מיני ארצות בעולם מגיעים על מנת להתנדב בקיבוץ. לאחר שהם מסיימים את השלב הזה, הם מחפשים משהו מעניין לעשות. הם מחפשים לטייל. ולכן מסע זה משתלם אם אהבתם לארץ ישראל.

4. לצעוד למען השלום – עמותת Walk About Love הוקמה בעת מלחמת לבנות השנייה במטרה לאחד אנשים בכל העולם שיצעדו למען השלום בין העמים. לכן זוהי לא רק מטרה תיירותית. אנשים המזדהים עם המטרה שלנו, באים לצעוד אתנו.

5. כל סוגי הנוף – לממרות ששביל ישראל הוא קצר יחסית, הוא עובר דרך כל סוגי הנוף. מפלים, ימים, נהרות אגמים, הרים ומה לא. השביל מאשר לטעום מכל נופי המדינה והוא לעולם לא משעמם.

אז אם אתם מעוניינים לצאת למסע על שביל ישראל, אתם מזומנים להירשם אלינו. אפשר להרשם לכל המסע ואפשר לחלקים ממנו. ישנה אפשרות להירשם גם לאירועים כמו חנוכה במדבר או פסח במדבר. טיולים בחנוכה הם דרך נהדרת לברוח מהגשם.