מאמרים

טיפים לטיולים בחנוכה

טיפים לקראת טיולים בחג החנוכה

טיולים בחנוכה הם דרך נהדרת להעביר אתה זמן בכיף  גם אם אתם לא ילדים או צעירים. זה הזמן לצאת לטייל על שביל ישראל בדרום. חנוכה במדבר היא פעילות נהדרת המאפשרת לברוח מהגשם. רוב הסיכויים, שבמהלך חודש דצמבר יהיה גשום במרכז ובצפון. בדרום לרוב יהיה יבש או פחות גשום. ולכן אם אתם לא רוצים לטייל, אתם מוזמנים להצטרף אלינו למסע מהרי אילת ועד העיר עם תיירים מהארץ ומהעולם.  להלן כמה טיפים כלליים לגבי טיולים בחנוכה.

אתם לא חייבים לוותר על הדלקת נירות

בין אם אתם יוצאים למסע על שביל ישראל בצפון או בדרום, אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על הדלקת הנירות. תמיד אפשר לקחת נירות וחנוכיה קומפקטית ולחגוג בשעות הערב. כמו כן, במקומות רבים השביל עובר בתוך כפרים והרים כך שאתם יכולים להיכנס לבית כנסת או בכל מקום אחר בו מדליקים נירות בציבור. זה יכול להיות מאוד נחמד. על הדרך סביר להניח שיכבדו אתכם בסופגניות.

צאו לטייל בחנוכה

צאו לטייל בחנוכה

פחות עמוס בטבע

בחגים בהם יש שבתון, קשה ופחות נעים יותר לטייל משום שהרבה אנשים עושים זאת וכך נוצרת צפיפות במקומות מסוימים. אבל אם תחליטו לעשות טיול לחנוכה במדבר, אתם תגלו שלא תמצאו שם המון אנשים. אין שבתון להורים בחג הזה אלא רק לילדים ולכן המקומות יהיו הרבה פחות צפופים. זה הזמן לקחת חופש מהעבודה ולצאת לטייל עם הילדים בטבע.

טיולים יומיים על שביל ישראל

לא כל אחד אוהב או מסוגל לטייל במשך ימים רצופים על מסלול שביל ישראל. מדובר בעניין מאתגר המצריך תכנון וסחיבת משקל כבד על הגב. אם אתם אוהבים טבע אבל לא אוהבים לסחוב דברים וללון מחוץ לבית, נצלו את האפשרות לטייל על קטעי השביל במהלך החג במקומות במרכז, הצפון או הדרום. אפשר לעשות קטעים של כמה שעות ולחזור. לא מעט אנשים יוצאים לטייל במקומות מסוימים ומגלים פתאום שהם הגיעו לשביל ישראל. זאת הפתעה מאוד נעימה. הטיול על השביל מומלץ לא רק לחגים אלא גם בסופי שבוע. עומס העבודה מקשה על כולם ולכן כדאי להתאוורר מידי פעם.