מאמרים

להתנדב בקיבוץ ולטייל בישראל

בכל שנה אלפי צעירים מגיעים לישראל במסגרת פרויקטים שונים כמו Masa ותגלית או פשוט על מנת להתנדב בקיבוץ. חלקם ממניעים ציוניים כדי לראות את ישראל לראשונה, חלקם מנצלים את ההזדמנות לראות עולם. בכל מקרה, אל אף היותה של ישראל מדינה קטנה, לרשותם עומדים לא מעט אטרקציות למשל כמו טיול על שביל ישראל.

התנדבות בקיבוץ

תופעת המתנדבים בקיבוץ החלה בשנות השישים כאשר צעירים, וגם כאלה שאינם יהודים, הגיעו מכל רחבי העולם כדי להתנדב בקיבוצים בישראל. רבים מהם החליטו להישאר בארץ כולל מתנדבים לא יהודיים שעברו תהליך גיור. תקופת ההתנדבות היא 3 חודשים. המתנדב מקבל דמי כיס צנועים ומקום לינה.

לטייל על שביל ישראל

בכל קיבוץ ישנם פעילויות הווי ובידור למתנדבים. אנו מציעים למתנדבים מארץ, כמו גם מהעולם, לצאת אתנו למסע מיוחד על שביל ישראל. מי שבילה שלושה חודשים רצופים בהתנדבות, ישמח לראות את הארץ בדרך מיוחד זו. כאמור, ישראל היא מדינה קטנה, אולם זהו גם היתרון הכי גדול שלה. ב 3 חודשים –  ניתן לחצות אותה ברגל על השביל שאורכו כ 900 קילומטרים ולראות את כל סוגי הנוף האפשריים. אז לא משנה אם מדובר בקבוצה מתנדבים, אנשים שהגיעו במסדרת פרויקט Masa או תגלית  אנו נשמח לאחר כל אחד.

שביל ישראל

רוח ההתנדבות של Walk About Love

אנו לא רואים את עצמנו כחבורת אנשים שיצאה לטיול מאורגן על שביל ישראל. אלה כקומונה אחרת גדולה שמטיילת ביחד עם חברים מכל העולם. סוג של קיבוץ שנע לאורך המדינה. את הארוחות אנו מכינים כולנו ביחד. יש לנו גם מסורת שנתית: ליל סדר במדבר.

מתי אפשר להצטרף למסע?

אנו יודעים שלא כולם יכולים לצאת לכל ימי המסע לכן אנו ממליצים לכן לעקוב אחרי לוח הזמנים המופיע באתר ולבדוק את התחנות שניתן להצטרף אליהם. אם רק המדבר מעניין אתכם אתם מוזמנים להצטרף לחלק זה בלבד. אם אתם אוהבים יותר נופים ירוקים, עומדת בפניכם האפשרות להצטרף לחלק הצפונים בלבד.