מאמרים

לטייל בישראל עם וואק אבאוט לאב

בכל שנה מגיעים לארץ נערים ונערות כדי להתנדב בקיבוץ או במסגרת פרויקט תגלית כמו גם Masa. חלק רואים את המדינה רק במסגרת היוזמות הללו, וחלקם בוחרים לראות את הארץ באופן שהם רוצים. אם אתם מחפשים טיול מחוץ לשגרה, אנו ממליצים לכם להצטרף אלינו למסע על שביל ישראל. למעשה אנשים מכל רחבי העולם מגיעים במיוחד למטרה זו. אתם מזומנים ליצור קשר עם רע פסטרנק ב – 054-5454013 יוזם המסע, לקבלת מידע או להשאיר פרטים באתר.

מה מיוחד כל-כך במסע על שביל ישראל?

·         לחוות את הטבע הישראלי –   אף על פי היותה של ישראל מדינה קטנה,  נופה הם מגוונים. למסע שלנו אפשר להצטרף גם בדרום, גם במרכז וגם בצפון. למשל אנשים הגרים במדינות עם נופים ירוקים, מעדיפים להצטרף אלינו על שביל ישראל בדרום מכיוון שנופי המדבר אינם מוכרים להם. כמו כן, חלק מהאנשים מצטרפים רק לחלק הצפוני כי החלק המדברי והמאתגר פחות מושך אותם.

73379_10151622385307517_587374520_n

·         אתגר –  לכל אחד ישנו צורך שונה באתגר ואדרנלין. מסע שנמשך כשלושה חודשים מקצה האחד של ישראל עד לקצה השני הוא אחד האתגרים הכי מעניינים שניתן לעשות. נכון, זה נראה לא פשוט לצאת לשטח ל 3 חודשים וללכת 900 קילומטר, אבל עם Walk Aabout Love תוכלו לעמוד באתגר בצורה האידיאלית. אנו דואגים לכל: לינה, לוגיסטיקה מזון, מים ובידור.

·         להכיר אנשים חדשים –  מגיעים במסגרת פרויקט Masa? רוצים להכיר את אנשים מהארץ ומהעולם ולחלוק איתם חוויות? זאת ההזדמנות שלכם. מסע מסוג זה יוצר גיבוש גדול יותר. אנו גם חוגגים פסח במדבר כמו גם ל"ג בעומר בחוף הים. כל יום מסתיים אצלנו בניגונים מסביב למדורה.

מתי זה קורה?

למסע האחרון יצאנו ב 13 למרץ 2014. אתם מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים באתר ולבדוק את הלו"ז שלנו. כאמור אפשר להצטרף אלינו בתחנות שונות בזמן מסע על שביל ישראל. שימוש במפה יעזור לכם להבין טוב יותר את תנאי השטח.