מאמרים

ליל סדר על שביל ישראל

האם אתם מתכננים לצאת לטרק בשביל ישראל בפסח הקרוב? ובכן, אין כמו עונת האביב לצאת למסע מרתק ומאתגר בשביל חוצה ישראל, ניתן לשלב זאת עם סדר פסח במדבר וליהנות מחוויה עוצמתית וייחודית, חוויה בלתי נשכחת לכל החיים. עליכם לזכור כי במהלך פסח מזג האוויר נעים וחמים, למרות שייתכנו טפטופים פה ושם, אך המדבר כולו פורח ותוכלו ללכת בין מרבדי פרחים וליהנות מנוף מרהיב ועצר נשימה.

ליל סדר על שביל ישראל

ליל סדר על שביל ישראל

ארוחת ליל סדר במהלך הטיול

שביל ישראל אורך כ- 1,100 ק"מ וניתן לצאת לטרק ארוך הנמשך כ- 75 ימים ומתחיל בדרום או בצפון, לחלופין תוכלו לטייל בשביל ישראל במקטעים, כלומר בכל פעם קטע אחר מהשביל. אם בכוונתכם לצעוד על המקטע הדרומי של שביל ישראל בפסח כדאי שתדעו כי ניתן להצטרף לארוחת ליל סדר במדבר, הארוחה מאורגנת על ידי חברה מקצועית המוציאה מדי שנה שני טרקים במסגרת קבוצות מאורגנות. מדי שנה, צוות החברה מפיק את סדר פסח במדבר, אירוע שמח ומהנה הכולל ארוחה מעולה, מוזיקה, הווי ובידור.

חוגגים את פסח ברוח מדברית

חשוב לציין כי כל אדם יכול להצטרף לאירוע ליל סדר במדבר שהחברה מפיקה לצועדים בשביל ישראל, גם אם הוא אינו חלק מהקבוצה המאורגנת שיצאה למסע. אין כמו אירועי פסח במדבר המאפשרים לכם ליהנות מחוויה יוצאת דופן ומלווה בבידור, מוזיקה, כלי נגינה ושירה. האירוע מופק כמיטב המסורת אך בהתאם לאווירה המדברית מסביב, יושבים מסביב למדורה ונהנים מארוחה טעימה ומגוונת, משתייה וממפגש חברתי עוצמתי ומקרב לבבות.

ליל סדר במדבר, חוויה מיוחדת ומרגשת

אם בכוונתכם לחגוג את פסח במדבר, בין אם אתם מתכננים לצעוד על שביל ישראל או רק לטייל באזור, כדאי לכם להצטרף לארוחת ליל הסדר וליהנות מאירוע חווייתי וייחודי. מעבר לכך, כל אחד מוזמן לצאת לטרק המתחיל באילת לכיוון צפון, ולהכיר את ארץ ישראל לאורכה לרוחבה באמצעות צעידה ממושכת על שביל ישראל, אחד הטרקים המאתגרים והיפים ביותר בכל העולם. חברי הקבוצה שיוצאים לטרק באביב זוכים לחגיגת ליל סדר בלב המדבר, וכאמור כולם מוזמנים להצטרף ולחגוג יחדיו בדרך מקורית וחדשנית.