מאמרים

שביל ישראל בחורף

אורכו של שביל ישראל כ- 1,000 ק"מ וניתן לטייל בו במקטעים או לצאת למסע ארוך ורצוף. את המסלול ניתן לבצע בכל עונות השנה, כאשר רוב האנשים היוצאים למסע המרתק עושים זאת בעונת הסתיו, בין החודשים ספטמבר- אוקטובר, או בעונת האביב בין החודשים מרץ- אפריל. ראוי לציין כי שביל ישראל בחורף מאפשר לכם לצאת למסע מרהיב ביופיו עם פחות משקל עליכם, כיוון שתצטרכו פחות מים בהשוואה לטיול בחודשי האביב והקיץ.

שביל ישראל בחורף

שביל ישראל בחורף

טיולי עצמאי או מאורגן

את המסע על שביל ישראל יש לתכנן בקפידה וחשוב לרכוש ציוד איכותי המתאים לטיול ארוך בתנאי שטח משתנים. לכן, לא מעט ישראלים וגם תיירים רבים, בוחרים לצאת למסע במסגרת קבוצות מאורגנות לשביל ישראל, כך הם יכולים לשאת על הגב תיק קטן בלבד, בעוד החברה דואגת לשינוע הציוד מחניון לחניון, ומציעה עגלת משא עמוסה במצרכי מזון כך שבערב, לצד המדורה, יכולים המטיילים להכין יחד ארוחות נפלאות ועשירות בטעמים.
כדאי לדעת כי במסגרת קבוצה מאורגנת זוכים לארגון קפדני וניתן לטייל במהלך היום לבד, עם אנשים שפוגשים בדרך או יחד עם כל חברי הקבוצה עמה יוצאים למסע. מעבר לכך, הצטרפות לקבוצה מאורגנת טומנת בחובה יתרונות רבים כיוון שאין צורך לשאת תיקים כבדים על הגב, לדאוג למים זמינים וטריים, לארגן פתרונות הצללה בימים החמים, ומעבר לכך החברה מארגנת בחניון הלילה מתחם לחברי הקבוצה עם קרשים למדורה, מחצלות, מזרנים נוחים ופתרונות להטענת המכשיר הסלולרי והסוללות של המצלמה הדיגיטלית.

לחצות את ישראל בחורף

כאמור, כדאי לצאת למסע על שביל ישראל בחורף וליהנות מטמפרטורה נוחה לאורך שעות היום, וגם אם יורד מעט גשם, הרי מדובר בגשמי ברכה, וניתן לייבש את הציוד בקלות ובמהירות. כמו כן, מי שמתכנן רק כמה מקטעים משביל ישראל לבטח ישמח לדעת כי בעונת החורף אפשר לטייל בקלות וללא חשש מגשם במקטעים המרהיבים בלב המדבר, ניתן להתחיל את הטיול מאילת או מנקודה צפונית ממנה יורדים לכיוון דרום.
לסיכום, באמצעות טיולי קבוצות מאורגנות לשביל ישראל תוכלו ליהנות ממסע מרהיב ובלתי נשכח, ללא צורך בתיקים כבדים על הגב או בארגון מדוקדק לפרטי פרטים, מאחר וצוות החברה דואג לכל הצרכים שלכם. מסע על שביל ישראל בחורף מבטיח לכם חוויה עוצרת נשימה, נופים קסומים ושלל הרפתקאות ואתגרים, לרבות הליכה בגשם ובבוץ, ואם יתמזל מזלכם תוכלו לצפות בשיטפון במדבר.