מאמרים

מטיילים ולנים בטבע

בוקר. שמש. שמים כחולים. אוויר צלול. קפה חם. שקט מוחלט. אין ספק שפתיחת היום בצורה הזו היא מתכון מושלם לחופשה אידאלית. זוהי הדרך לפתוח את היום כשאתם יוצאים למסע בשטח וללינה בחיק הטבע. בין שלל המסלולים המפוזרים ברחבי ישראל, מהנקודה הצפונית שבה ועד לנקודה הדרומית, ישנה שורה ארוכה של מקטעי טיול בשביל ישראל. מטיילים ותיירים רבים בוחרים לעצמם נקודות התחלה וסיום שונות, בהתאם לרמות הקושי ולאופי המסלול, וגם אתם יכולים לבחור לעצמכם מסלול שיתאים לכם באופן אישי, מסלול שאליו תוכלו לצאת עם החברים או עם שותפים למסע, ויחד תצברו חוויות וזיכרונות. כדי שזה יעבור חלק, אתם רק צריכים לזכור כמה דברים קטנים שיהפכו את לינת השטח לתענוג גדול.

 

לינה במהלך הטיול על השביל

לינה במהלך הטיול על השביל

מקום להניח עליו את הראש

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא לבחון את שני הפרטים המרכזיים שיעזרו לכם לעבור את הלילה בשטח: שק שינה ואוהל. בדקו היטב את האוהל שאתם מתכוונים לרכוש – מה גודלו? האם הוא מבודד חום וקור? האם הוא יציב גם מול רוחות חזקות וגשם? השקיעו כמה שקלים יותר ברכישת אוהל איכותי, זה בהחלט ישתלם לכם ועדיף שלא תנסו את האוהל המוזל יותר רק כדי לגלות על בשרכם, בשטח, כמה זו הייתה טעות. בדיוק באותו אופן, גם שק השינה צריך להיות איכותי מאוד, וגם כאן יש מקום לבדוק, להשוות ולבחור על פי איכות ולא על פי מחיר.

משדרגים את חווית השינה

מתחת לשק השינה שלכם אתם יכולים להניח מזרן – מתנפח או מתקפל – מה שיחסוך לכם את תחושת האבנים הבולטות שעל הקרקע וירכך מעט את חווית השינה שלכם. וודאו שהאוהל סגור היטב כשאתם הולכים לישון כדי להימנע מכניסתם של היתושים, והכינו לעצמכם את ערכת הקפה ואת כלי הרחצה בהישג יד, כך שתוכלו להתחיל את הבוקר ברוגע ובשלווה, מבלי להתרוצץ ולחפש את החפצים שלכם. והכי חשוב, לינה שקטה וחוויה כיפית בשטח תלויה המון בזהות השותפים שלכם לדרך. שותפים לטיול על שביל ישראל צריכים להיות אנשים שבאמת מתאימים לכם ולטיול הזה. פנו אלינו עוד היום למידע נוסף לגבי מציאת שותפים לטיול על שביל ישראל!