מאמרים

סדר פסח במדבר

מעוניינים לחגוג את סדר פסח במדבר וליהנות מאירוע מהנה וייחודי, עם בידור, מוזיקה, שירה ואוכל טעים? אם כן, כדאי לכם להצטרף לארוחת ליל סדר במדבר שחברת Walk About Love מפיקה מדי שנה. האירוע מיועד לציבור הרחב ומתוכנן לפרטי פרטים, למעשה הרעיון התחיל במהלך צעידה ממושכת על חלקו הדרומי של שביל ישראל. מדי שנה החברה מארגנת טרקים על שביל חוצה ישראל לקבוצות מאורגנות, המסעות יוצאים לדרך פעמיים בשנה, בעונת הסתיו ובעונת האביב.

סדר פסח במדבר

סדר פסח במדבר

סדר פסח באווירה מדברית

כאמור, העמותה מארגנת סדר פסח במדבר עבור הצועדים בקבוצה המאורגנת שיוצאת למסע מרתק ומאתגר בחוצה ישראל, אך אירוע ליל סדר במדבר פתוח לכולם, ומאפשר גם לכם להצטרף לחגיגה ייחודית הכוללת הווי, בידור והרבה מוזיקה טובה. כל אחד מוזמן להביא כלי נגינה ויחד יושבים, קוראים את ההגדה, בלב המדבר הפרוע והקסום. החברה מארגנת מחצלות, קרשים למדורה ומוצרי מזון רבים ומגוונים, כך שיחד מכינים את הארוחה לחג ויושבים מסביב למדורה גדולה, פוצחים בשירים ובנגינה, ונהנים יחד מאירוע ייחודי ובלתי נשכח.
כדאי לדעת כי ניתן לשלב בין סדר פסח במדבר לצעידה בשביל ישראל, ואין כמו עונת האביב לטיולים במדבר הפורח והמלבלב. חשוב לציין כי מדי שנה ישראלים רבים וגם תיירים מכל קצוות תבל מצטרפים לטרק מאורגן בשביל ישראל, רבים מעדיפים לצאת למסע באביב בגלל מזג האוויר הנוח, הפריחה המשכרת חושים בכל חלקי הארץ והאפשרות לשאת פחות מים על הגב.

חוויה לכל החיים

אם אתם מחפשים דרך מקורית, חדשנית וייחודית לחגוג את ליל הסדר הקרב ובא, כדאי לכם להצטרף לאירוע סדר פסח במדבר בהפקת חברת Walk About Love. האירוע מתאים לכל הגילאים ומדי שנה מצטרפים לארוחת ליל סדר במדבר משפחות עם ילדים, זוגות רומנטיים, צעירים וגם צועדים אחרים המטיילים באופן עצמאי, ללא קשר לקבוצה המאורגנת.
כך, כולנו יחדיו יכולים לחגוג את סדר פסח וליהנות מאווירה מיוחדת ומרגשת ומסדר פסח בראש אחר. מובטחת לכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, עם הרבה מוזיקה טובה, בידור מקורי, הווי חדשני וכמובן אוכל טעים והרבה אושר, שמחה והנאה.