מאמרים

שירותי הסעות בשביל ישראל

הסעות הם פתרון מצוין למגוון רב של מקרים. מטיילים רבים נוהגים לשכור שירותי הסעות בעיקר כאשר מדובר בהסעות לטיול המהנה בשביל ישראל. נכון שכל אחד יכול להגיע ברכבו הפרטי, אך לקיחת שירותי הסעות, מעבר לכך שהוא מקל על המטיילים, הוא יוצר גיבוש וכיף עם שאר החברים ומגבש את כולם יחד ויוצר טיול מהנה הרבה יותר מכפי שציפיתם.

מהו שביל ישראל?

שביל ישראל הוא מסלול הליכה פופולרי ומוכר וניתן לראות כי אנשים חוזרים לטייל בשביל זה שוב ושוב לאור ההנאה הרבה שבמסלול. בשביל ישראל תוכלו ליהנות מנופים עוצרי נשימה, וזאת הודות למזג האוויר הנינוח במדינת ישראל ברוב עונות השנה. נתיב הליכה זה, הינו נמשך לאורך כל  מדינת ישראל, והוא מתחיל בצפון הארץ – בבית אוסישקין ששוכן בקיבוץ דן בצפון ומסתיים בית ספר שדה אילת, השוכן על חוף מפרץ אילת בדרום הארץ. כיום אורך השביל לאחר השינויים הרבים שבוצעו בו הוא כ-1,100 קילומטר של הנאה מרובה.

מי יזם את שביל ישראל?

שביל ישראל הינו גולת הכותרת ברשת סימון השבילים הארצית במדינת ישראל. את פעילות זאת ייזמה ויצרה החברה להגנת הטבע, הידועה בתרומתה הרבה למטיילים רבים בארץ. עובדי חברת להגנת הטבע פעלו רבות על מנת לסמן היטב את השבילים ויצרו מפות מדויקות שמסייעות למטיילים רבים ובהם ניתן למצוא את כל מסלולי הטיול בארץ. דבר זה, יצר עניין רב בקרב מטיילים רבים הנוהגים לפקוד את השביל מידי תקופה מסוימת הן בעזרת אופניים, טיול רגלי וכמובן על ידי לקיחת חברת הסעות לים המלח שתוביל אותם לאורך כל השביל המהנה.

למה כדאי להיעזר בשירותי הסעות במקרים אלו?

לקיחת שירותי הסעות בטיול מהנה זה, יכול לתרום רבות לטיול המהנה, שהרי לא כולם מסוגלים לצעוד רגלי לאורך כל השביל ולא כל אחד יכול לרכב על אופניים. לכן, נראה כי חברות רבות מקצות נהגים מיומנים המכירים היטב את שביל ישראל ואך נעזרים במדריך טיולים אשר מלווה את הקבוצות שמגיעות ליהנות ממסלול זה. חשוב לציין כי מדובר בחוויה חד פעמית המתאימה לאנשים בכל גיל.