מאמרים

בואו לטייל בחלק הצפוני של שביל ישראל

רוצים לחוות חוויה מרגשת עם כל המשפחה? דרוש לכם זמן איכות עם האנשים שאתם הכי אוהבים כי בחיי היום יום לא יוצא לכם לבלות מספיק ביחד? אם כך, הגיע הזמן לדעת שאתם לא חייבים לנסוע לבירות אירופה השונות כדי ליהנות קצת עם הילדים ואחד עם השנייה, כי כל מה שאתם צריכים מחכה לכם כאן בארץ, בשביל ישראל! שביל ישראל זה מסלול מקסים שאורכו לא פחות מ1,000 קילומטרים, אך כמובן שאתם לא חייבים לעשות את כולו מהחרמון ועד אילת. תוכלו לבחור לכם בכל פעם מקטעים אחרים שבהם תלכו, ואם אתם תוהים איפה כדאי לרכז את הטיול הקרוב, הרי שהתשובה היא האזור הצפוני של השביל.

טיול עם לינה באזור

אם אתם מגיעים מדרום הארץ ורוצים ללכת באזור הצפוני של שביל ישראל, כדאי יהיה לקחת בחשבון את העובדה שמומלץ גם לישון בצפון. העניין הוא שאם תבחרו לכם וילות נופש בצפון שבהן תלונו לילה, שניים או יותר, הרי שתהייה להם הזדמנות ללכת יותר קילומטרים מהשביל ולראות יותר נופים קסומים. כמובן שיש לכם גם אפשרות ללון בחניונים שנמצאים באזור השביל, אך אתם יכולים לשכור וילות בצפון אז למה לא? חופשה כזאת הכוללת וילות בצפון בוודאי תמצא חן בעיני כל המשפחה ואתם תראו שזו תהייה בחירה מושלמת.

איך לבחור את הוילה שתתאים לכל המשפחה?

אם תעשו חיפוש קצר אתם תראו שיש הרבה מאוד וילות בצפון שבהן המשפחה שלכם תוכל ללון, אך לא בכל אותן וילות בצפון יחכו לכם תנאים זהים. לכן, אם חשוב לכם להיות בטוחים שתצאו מרוצים מהחוויה הזאת, כדאי שתבדוק מה בדיוק יש בוילה:

  • האם יש בה בריכה?
  • האם הוילה כוללת מספיק חדרי שינה לכל המשפחה?
  • האם יש בקרבת מקום לוילה בית כנסת? סופר? או אטרקציות שונות?

כדאי לברר את כל הדברים האלה כשרוצים לשכור וילות בצפון כי זו הדרך היחידה שבעזרתה תוכלו להיות בטוחים שאתם אכן שוכרים מקום שיהיה לכם כמה שיותר נוח בו.

כמה צריך להסכים לשלם על לינה בוילה?

כשמדברים על וילות בצפון מדברים על רמות אירוח שונות ולכן יש גם מחירים מגוונים שניתן למצוא. הדבר הראשון, והכי חשוב, שצריך לדעת על השכרת וילות בצפון זה שבדרך כלל יש מבצעים טובים ששווה להכיר ולחפש. שנית, לפעמים ניתן להוזיל את מחיר הלינה בוילה על ידי כך שנשנה את התאריך שבו נבחר לצאת לחופשה, כך שאתם אתם יכולים לעשות את החלק הצפוני של שביל ישראל בימי חול, סביר להניח שתמצאו וילות במחירים נוחים יותר. אל תדחו את התחלת ארגון החופשה המשפחתית הקרובה כי ככל שתארגנו את הדברים יותר זמן מראש כך התוצאה תהייה מוצלחת יותר.