מאמרים

חפצים יעילים למסע

כאשר אתם יוצאים למסע על שביל ישראל, מפה היא אחד הפריטים החשובים ביותר. אבל יחד עם זאת ישנם עוד כמה פריטים קטנים שמתבררים חיוניים ולא פחות קריטיים לשימוש. אנו ב"ללכת על אהבה" ממליצים תמיד לערוך רשימת ציוד לפחות שבוע לפני שיוצאים למסע למסע של כמה ימים או כמה חודשים. להלן כמה פריטים קטנים שיכולים לסייע לכם לא מעט לאורח הטיול.

אולר שוויצרי –  המטרה היא להעמיס על הגב כמה שפחות כמו כן לשמור מקום. אולר שווצרי הוא כלי הכי קומפקטי שיש. הוא כולל מספר להבים, פותחן, מספרים ואפילו קיסם שיניים. לכן רצוי לקות אחד כזה. כאשר כל הכלים נמצאים במקום אחד, כך ניתן לא רק לחסוך מקום אלא לחסוך זמן על חיפוש כלים בתאי התיק. אז לפני שאתם יוצאים למסע על שביל ישראל בצפון, קחו אתכם את האולר ורצוי לקנות מקורי. מזויף עלול להתפרק.

סט כלים מברזל –  אם תיקחו אתכם כלי מפלסטיק או חד"פ זה לא יהיה יעיל במיוחד עם מדובר בחום. בנוסף כלים אלו עלולים להינזק בתיק. כחו אתכם סט הכולל סירים, מחבטות וצלחות קטנות במברזל. ניתן למצוא סט קומפקטי למטרה זו בכל חניות הקשורה לטיולים בישראל.

esh hadash

ספר מפות – לפעמים אנשים מסתבים עם מפה גדולה של שביל ישראל כך שזה לא ממש נוח להוציא אותה מהתיק כל פעם מחדש. רצוי לקנות ספר הכולל קטעי מפה. כך תוכלו לנווט בצורה טובה יותר ולדעת יותר על תנאי השטח המצפים לכם בכל שלב. כמו כך רצוי לבדוק גם מדריכי טיולים וספרי מסע.

שאקלים חוטים – רצוי לקנות שאלקים וחוטים כדי לקשור את הדברים החשובים לחדורה או לתיק. כמו כן, כך נוח יותר לשאת שקית זבל. את המזגן של האוהל לא תמליחו להכניס לתיק, אבל חשוב לקשור אותוב צורה טובה לחלק החיצוני. אפשר לקשור אותו למטה כמו כן גל למעלה כל עוד הוא לא משפשף את הרגליים שלכם.

רוצים למאת למסע על שביל ישראל בצפון, בדרום או לכל אורך השביל מבלי לדאוג ללוגסטיקה. השאירו פרטים באתר והצטרפו אלינו.