מאמרים

טיולים רגליים בצפון

בישראל מעולם לא היו חסרים מסלולי טיול. טיולים רגליים בצפון זאת פעילות מועדפת ע"י רבים במהלך סופי השבוע והחגים. מכיוון שאנו מארגנים מסעות על שביל ישראל, אנו מאוד ממליצים לבחור באחד מהסלולים הכלולים בתוכים לתוכניות סוף השבוע שלכם. אם אתם רוצים לצאת למסע מאתגר יותר מצפון הארץ ועד דרומה, אתם מוזמנים לבדוק מתי יוצא המסע הקרוב שלנו (אנו עושים 2 מסעות בשנה) ולהירשם. אנו דואגים לחגוג גם פסח במדבר באביב וגם חנוכה במדבר בחורף.

איך לבחור מסלול רגלי

חשוב לצאת במזג אויר טוב. למשל לוותר על טיול במזג אויר חם מידי. כך לא תסבלו ממנו אלא גם תסכנו את בריאותכם. יחד עם זאת, לא בכל מצב של מזג אוויר חם כדי לוותר. באביב ובימי הקיץ נטולי השרב, מומלץ לטייל לאזורים הכוללים נחלים. למשל מסלול הכולל יציאה מקיבוץ דן בצפון. זוהי למעשה נקודת ההתחלה של שביל ישראל.

אם אתם לא אוהבים לצאת למסע רק כדי לטייל, ואתם זקוקים לסיבה כדי לעשות טיולים רגליים בצפון – להלן כמה סיבות:

טיולים רגליים בצפון

טיולים רגליים בצפון

טיולי פריחה – מומלץ בעיקר באביב. בעונה זו הטבע נמצא בשיאו. כדאי לצאת למסע בעקבות רקפות, כלניות ופרחים אחרים. למשל: החלק התחתון של נחל עמוד, שמורת תל אנפה, הר גלבוע ועוד.

מקורות מים – כאמור, טיולים סביב מקורות מים יקלו על המסע שלכם. למשל טיול בשמורת נחל פולג כולל מעבר מול אגם והוא מסתיים בים התיכון. אין דרך טובה יותר להתרענן אחר טיול של כמה שעות מאשר בפיקניק על החוף. כמו כן, שביל ישראל עובר במקום זה. יחד עם זאת, כדאי לבחור בחלק של השביל אשר עובר ליד הכינרת.

טיולי צפרות – בישראל ישנם לא מעט מקומות המוגדרים כאתרי צפרות. המפורסם שבהם הוא אגמון החולה. אם באים בזמן הנכון בעונה, אפשר לראות לא מעט סוגי ציפורים. כמו כן שמורת גמלא תאפשר לכם מבט על הנשרים שם.

לפרטים נוספים על טיולים רגליים בצפון עם "ללכת על אהבה" אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולהצטרף למסע האביב או הסתיו שלנו.