מאמרים

טיפים לגבי מזון במסע על שביל ישראל

אם יצא לכם לראות לאחרונה את הסרט "דרך ארוכה" העוסק בשני אנשים בשנות השבעים לחייהם היוצאים למסע על שביל האפלצ'ים, סביר להניח שחשבתם גם על מסלול שביל ישראל. אורכו של שביל האפלצ'ים הוא כ 3500 ק"מ ואילו אורכו של השביל הישראלי הוא קרוב ל 1000. למרות ההבדלים באורך, לא חסרים נופים יפים בישראל. אם הסרט עשה לכם חשק לצאת למסע, והבנתם שצריך תכנון נכון על מנת לסיים אותו בהצלחה. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם. הפעם נדבר על אוכל.

להתחיל בחגיגה

אם אתם יוצאים למסע רצוף של חודשיים, כדאי לכם לעשות מעיין מסיבת יציאה למסע. אם אין לכם זמן לבשל, הזמינו אוכל מחברת קייטרינג כדי לחגוג. זה יכול להיות מאוד נחמד. איך צורך בארוחה מפוארת. מנות חלביות יכולות לעשות את העבודה. כדאי להציץ בתפריט של כמה חברות ובמקביל לבדוק הצעות מחיר.

 

לקחת רק את מה שצריך

קחו רק את מה שאתם בטוחים שתשתמשו בו ותכננו את המסע כך שתעברו בנקודות שדרכן אפשר לקנות לחדש מזון. כמו כן, אפשר גם למצוא נקודות יציאה מהשביל, על מנת שיהיה אפשר לסטות מהן ולנוח במקום כלשהו לכמה ימים. לא מעט אנשים פוחדים שיגמר להם המזון, אז הם לוקחים אקסטרה קופסאות שימורים ובכך מכבידים על המשקל של התרמיל.

מסלול שביל ישראל

מסלול שביל ישראל

הטמנת מים בשביל ישראל ומזון

החלק הדרומי של השביל, זה שמתחיל מסוף אזור ירושלים ומגיע עד אילת הוא החלק הקשה ביותר מכיוון שהוא מדברי. בחלק הזה יש צורך בהטמנת מים ומזון ולכן יש להגיע משם מבעוד מועד. לא מעט אנשים מוותרים על כך רק בגלל סיבה זו. הטמינו קופסאות שימורים ושישיות מים וסמנו את הנקודה בנווטן.

Walk About Love

ישנה דרך קלה ופשוטה לטייל על השביל מבלי לדאוג כלל למזון. להצטרף אלינו. אנו דואגים לכל נושא הלוגיסטיקה כולל אוכל. אנו מעביר את התרמיל בעבורכם מתחנה לתחנה. יחד כקבוצה של אנשים ברחבי העולם נכין אוכל. כך תוכלו לטייל בשביל מבלי לדאוג לשום דבר. רק להנות מהטיול. לפרטים נוספים – צרו קשר.