מאמרים

מסלול שביל ישראל

עונות המעבר מהוות את התקופות הטובות ביותר לטייל על מסלול שביל ישראל. באביב תרמילאים רבים מתחילים מהדרום ומסיימים בצפון. בסתיו הם מתחילים מהדרום ומסיימים בצפון. אנו ב Walk About Love מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עם תיירים מכל רחבי העולם. אנו נדאג לכל מה שצריך למענכם מבחינה לוגיסטית. אתם תגיעו לטייל ולהנות ואנחנו נדאג לאוכל, להעברת הציוד שלכם בין חניוני הלילה השונים לשתייה ואפילו להוואי ובידור.

מדוע השביל מושך תיירים מכל רחבי העולם?

כמו שביל האפלצ'ים בארה"ב כך גם שביל ישראל בדרום, בצפון או כולו, מושך אליו בעיקר תיירות פנים אבל גם מידי פעם תיירים ממקומות שונים מחו"ל. בניגוד לשביל האפלצ'ים למשל, השביל הישראלי מאפשר לחצות מדינה שלמה? לא הרבה אנשים יכולים לומר שהם חצו מדינה שלמה ברגל. נכון, מדובר במדינה קטנה מאוד ואורך המסע הוא כ 1000 ק"מ לעומת 3500 של השביל בארה"ב, אבל זה בהחלט מספיק.

מסלול שביל ישראל בדרום

זהו החלק שמושך אליו תיירות ממדינות שאין בהם נוף מדברי. החלק מתחיל מסוף ירושלים ומגיע עד אילת. מדובר בחלק הקשה והמאתגר ביותר משום שאין בו נגישות למזון ומים. אז מה עושים? כלום אם יוצאים איתנו למסע – אנחנו נדאג לכם לכל. במידה ואתם יוצאים לבד, יהיה עליכם לדאוג לנושא הטמנת מים בשביל ישראל. כלומר להגיע לנקודות מסויימות על מנת להטמין בו מזון משומר ושישיות מים. זה כאב ראש לא קטן שכן יש צורך לחשב לא מעט דברים על מנת שלא תשארו ללא מזון או מים באמצע ההליכת.

טיפים למסע

רגע לפני שאתם יוצאים לטייל על מסלול שביל ישראל כדאי להתאמן מעט על סיבולת לב רעה וכושר. כך לא יתפסו לכם השרירים. ישנם חלקים בהם ההליכה היא מאוד מאומצת ולכן יש להיערך לכך בהקדם. למרות שהשביל מסומן ברובו באופן בולט, הצמחייה מכסה כמה חלקים מהסימונים מידי פעם ולכן קל ללכת לאיבוד. הקפידו להסתובב עם מפה כאשר אתם על השביל כדי לא לגלות בסוף שאתם בכלל לא בכיוון הנכון.