מאמרים

לינה בצפון וטיולים מרהיבים בשביל ישראל

אחרי שנים של דילמות והתלבטויות החלטתם שאתם רוצים לעשות חלקים משביל ישראל? אם כך, אתם צודקים, כי זה לא במקרה שהשביל המקסים הזה מושך אליו כל כך הרבה מטיילים מידי שנה. לפני הכול, ועוד הרבה לפני שאתם חושבים איפה תוכלו ללון בזמן המסע, כדאי שתכירו כמה עובדות חשובות על השביל:

 

  • הוא כולל לא פחות מ1,000 קילומטרים
  • כדי לעשות את כולו צריך 75 ימים
  • הוא מתחיל בחרמון ומגיע עד אילת

 

 

בנוסף לכך, ניתן גם לבחור האם רוצים לעשות אותו כבודדים, עם קבוצה שבאים איתה בצורה מאורגנת או שרוצים פשוט להכיר אנשים בדרך. נשמע מסקרן? אם כך, כדאי שתתחילו לפנות זמן לעניין ותראו שגם אתם, כמו רבים אחרים, תסיימו את המסע עם טעם של עוד.

איפה ללון בדרך?

עוד לפני שאתם מחפשים לכם וילות בצפון בהן תוכלו ללון במהלך הטיול, כדאי שתחליטו גם כמה זמן אתם רוצים להשקיע במסע הזה. ראשית, תוכלו לשכור וילות בצפון רק לכמה לילות ובכמה אזורים שונים בצפון ובשאר הלילות ללון בשטח, ושנית, אתם גם יכולים לעשות רק כמה מקטעים מהשביל ולא את כולו. כדאי לבדוק את כל הפרטים לגבי השביל וגם לבחור את העונה המתאימה לכם ביותר, כי המטרה צריכה להיות הנאה מההתחלה ועד סוף המסלול.

לינה מפנקת לכל המשפחה

אם גם אתם, כמו רבים אחרים, החלטתם שאתם רוצים לצאת למסע בצפון שביל ישראל עם כל המשפחה, הרי שאז האפשרות של וילות בצפון בהחלט תוכל להתאים לכם. וילות בצפון יכולות אומנם להתאים לזוגות אוהבים, אך הן גם יכולות להתאים הרבה פעמים למשפחות גדולות עם הרבה ילדים. לכן, על מנת שתוכלו גם אתם לבחור וילות בצפון שתהיינה מושלמות למטרה שלכם, כדאי יהיה לדעת מראש עם מי אתם יוצאים למסע ולאיזו חוויה אתם מצפים. אין כל סיבה לשכור וילות בצפון שמיועדות לזוגות ולחופשות רומנטיות אם אתם מתכוונים להגיע עם כל הילדים שלכם ולכן חשוב להתייחס לכל הפרטים האלה מראש.

וילות במחיר שפוי

כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, יש הרבה סוגים של וילות בצפון וכן כדאי יהיה להתייחס, בין היתר, גם למחיר לפני שאתם מחליטים מה לשכור ואיפה. אומנם זה נכון שמגיע לכם להתפנק ואולי תרצו לשכור וילות בצפון שיש בהן:

 

 

  • בריכה מחוממת
  • ג'קוזי
  • חצר ענקית

 

 

ועוד הרבה פינוקים, אך מי אמר שצריך להיכנס לחובות בגלל שרוצים ללון כמה לילות בצפון? כדאי לדעת שיש גם הרבה מאוד וילות שניתן לשכור במחירים הרבה יותר טובים ומומלץ לקחת זאת בחשבון. אתם תראו שאם תחסכו מעט על הלינה ההרגשה הכללית שלכם מכל החוויה תהייה עוד יותר טובה ולכן שווה לקחת את האופציה הזאת כאפשרות.