מאמרים

מסלולי טיול בשרון

אזור השרון מתאפיין בנוף פסטורלי מרהיב של ים, פרדסים גדולים, שטחים חקלאיים, שמורות טבע קסומות, צמחייה עשירה ומרחבים ירוקים פתוחים. בשנים האחרונות בעקבות התרחבות הערים בשרון והגידול המשמעותי באוכלוסייה ובפרויקטים של בנייה רוויה, הלכו והצטמצמו השטחים הפתוחים, אך עדיין ניתן למצוא שלל מסלולי טיול בשרון המבטיחים לכם הנאה מרובה, שלווה, אוויר צח וחוויה נעימה ובריאה.

מגוון מסלולי טיול נפלאים באזור השרון

מסלולי טיול בשרון

מסלולי טיול בשרון

כדאי לדעת כי יש אופציות רבות לטיול רגלי באזור השרון, כך שאין צורך להרחיק יותר מדי מהבית וניתן ליהנות מפעילות גופנית בחיק הטבע בשבת יפה ושמשית. ראוי לציין כי מסלולי טיול בשרון מתאימים לכל הגילאים וההרכבים, גם למשפחות עם ילדים. חלק מהמסלולים נמתחים לאורך שביל ישראל, כך שניתן להכיר את אחד מחלקיו היפים ביותר של השביל וליהנות ממסלולים המסומנים היטב ומציעים חוויה מאתגרת ומהנה לכל הצועדים.

בין הטיולים המומלצים באזור השרון ניתן למצוא את מסלול ההליכה בשמורת יקום ונחל פולג, מסלול זה מתחיל בסמוך למושב יקום ועובר בשטחי כורכר המעוטרים בפרחי בר רבים, במיוחד בעונת האביב, במהלך הטיול תוכלו לבקר בפירצה הרומאית, לחצות את חורשת השלושה, לחלוף על שפת האגם הקסום ולטפס חזרה על רכס הכורכר בדרך לחניה.

בנוסף, כדאי לטייל על המקטע של שביל ישראל אשר נמתח לאורך חופי הים של הרצליה, חוף געש, חופי נתניה וצוקי חוף השרון, חוף בית ינאי עם הדיונות היפות, חוף מכמורת והחופים הרחבים של גבעת אולגה. כדאי לדעת כי מסלולי ההליכה לצד החוף מסומנים היטב ומאפשרים להכיר את חופי הים מהיפים ביותר בארץ, המסלול מתאים גם למשפחות עם ילדים, בימים חמים ניתן לטבול במים הקרירים כדי לצנן את הגוף.

טיולים בעמק חפר

בחלק הצפוני של השרון ניתן ליהנות ממגוון מסלולי טיול באזור עמק חפר, ביניהם נחל אלכסנדר ושלל הפארקים שלצדו, מסלולי הליכה לצד חופי הים, בין שדות חקלאיים ופרדסים, וניתן לשלב גם ביקור במרכזי מבקרים הנמצאים בלב היישובים הסמוכים, ליהנות מפיקניק בשמורות הטבע הנפלאות שבאזור וכדאי לדעת כי באזור יש שלל אטרקציות לכל המשפחה.