מאמרים

מטיילים בשביל ישראל ולנים בוילות מפנקות

שביל ישראל זה ללא ספק אחד מאותם הדברים שכל אחד מאיתנו צריך לעשות לפחות פעם בחיים, כי אם יש משהו שאפשר לומר על המדינה המורכבת שלנו, זה שהיא יפה ומקסימה. שביל ישראל הוא שביל שעובר לאורך כל המדינה וכדי לעשות את כולו צריך משהו כמו 75 ימים, שכן מדובר על לפחות מ1000 קילומטרים של צעדה. תוהים למה כדאי לעשות את החוויה הזאת? פשוט מאוד, כי היא כוללת את כל מה שאתם יכולים לאחל לעצמכם:

  • נופים קסומים
  • אווירה טובה
  • מפגש עם אנשים חדשים
  • חיבור לטבע

כל הסיבות האלה, ועוד רבות אחרות מסבירות מדוע אומנם יש אנשים שישר בוחרים להם וילות בצפון לחופשה, אך יש גם אנשים שלפני שהם מחפשים וילות בצפון הם מחליטים להגיע לצפון בהליכה מהדרום.

איפה לנים במהלך המסלול?

רוב האנשים, בסופו של דבר, בוחרים לשלב במהלך שביל ישראל גם לא מעט פינוקים, בין אם הם מתחילים אותו מהדרום ובין אם הם בוחרים להתחיל אותו מהצפון. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם מחפשים היום וילות בצפון שבהן תרצו ללון, כי מי אמר שצריך לישון רק בחניונים השונים שיש בשביל ישראל? וילות בצפון יכולות להתאים בצורה מושלמת לחוויה ולהפוך אותה להרבה יותר מפנקת, אז למה לא?

איך לבחור את הוילות המתאימות ללינה?

כשמדברים על וילות בצפון שבהן כדאי לכם ללון במהלך המסלול שאתם עושים בשביל ישראל, כדאי לדעת שלא חסרות וילות כאלה ולא חסרות אפשרויות. לכן אפשר להבין את הבלבול שלכם ואת הדילמה, כי איך אפשר לבחור וילה אחת מתוך כל כך הרבה אפשרויות? כדי שגם אתם, כמו רבים אחרים, תוכלו לבחור בין הרבה וילות בצפון, כדאי שתדעו מה בעצם אתם מחפשים. האם אתם רוצים את מקום הלינה הכי מפואר שיש? או שאולי תוכלו להתפשר על פחות מהטוב ביותר? האם אתם רוצים מקום לינה שיתאים לכל המשפחה או שאתם מחפשים וילות שיכולות להתאים גם לקבוצות של חברים? קחו בחשבון את כל הפרטים האלה כי בסופו של דבר זה מה שיעזור לכם לבחור איפה תרצו ללון.

כמה צריך לשלם על הלינה?

בין אם אתם חושבים לעשות רק מקטע אחד מתוך כל שביל ישראל ובין אם אתם חושבים לעשות את כולו, כדאי יהיה לחשוב גם על התקציב שלכם לעניין. כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, יש היום וילות בצפון שמציעות פאר גדול ויש וילות בצפון שלא עולות הון, כך שכדאי לחשוב מראש כמה אתם מוכנים לשלם על העניין. אתם תראו שאם תתכננו את כל הפרטים מראש החופשה שלכם תהייה נפלאה, אז למה אתם מחכים? הוילות שיש בצפון הארץ יכולות להפגיש אתכם עם הנופים הכי קסומים שיש ואתם תראו שזו תהייה חוויה בלתי נשכחת.